Dicota

   DICOTA projektuje i produkuje innowacyjne, trwałe i stylowe rozwiązania dla laptopów i tabletów oraz szereg akcesoriów dla osobistych urządzeń multimedialnych. Oferta składa się z toreb i etui na tablety i smartfony oraz niezastąpionych narzędzi dla biznesu - mobilnych biur. DICOTA stworzyła wiele praktycznych dodatków, takich jak myszy, zamki, koncentratory USB, klawiatury i osłony na ekran.

   DICOTA posiada 20-letnie doświadczenie projektowaniu wysokiej jakości produktów ochronnych. Nasi projektanci stosują swe wieloletnie doświadczenie, w celu opracowywania unikalnych akcesoriów, które są funkcjonalne i pomagają chronić cenny sprzęt. Szeroka gama produktów zadowoli zarówno wymagających biznesmenów, jak i wytrwałych podróżników. W produkcji stosowane są najwyższej jakości materiały: nylon, neopren, poliester oraz opatentowane rozwiązania w pełni chroniące sprzęt przed uszkodzeniami.

 

 

   Dbając o relacje oraz bezpośredni kontakt z klientem, DICOTA wykorzystuje serwisy społecznościowe takie jak: Facebook, Instagram, YouTube, czy Twitter.

Więcej informacji znajdziesz również na stronie producenta:

http://www.dicota.com/

Konferencje naukowo-szkoleniowe marki SpillAway

W ciągu ostatniego roku firma Enan wraz z marką SpillAway uczestniczyła w licznych konferencjach naukowo-szkoleniowych mających na celu przedstawienie obecnym i przyszłym Partnerom biznesowym oferty wraz z najważniejszymi zaletami marki. Linię produktów SpillAway przedstawiała Magdalena Szumska – Project Manager BIO CHEMIA w firmie Enan. Przekonywała, że zastosowanie tych preparatów, neutralizuje zanieczyszczenia węglowodorowe w miejscu ich powstania, gdyż frakcje ropopochodne ulegają biodegradacji. Dzięki temu zapobiega się przemieszczaniu skażeń i przyczynia się do aktywnej ochrony środowiska. W prezentacji podkreślano wielokrotnie bezpieczeństwo, wydajność oraz skuteczność linii SpillAway, nie zapominając o podstawowym aspekcie ekologii. (...)

Czytaj dalej

Norbert Nowakowski ponownie prezesem firmy Enan S.A

Firma Enan istnieje na rynku akcesoriów IT oraz tzw. sprzętów drobnych od ponad 30 lat. Za jej pośrednictwem dostarczane są do segmentu b2b, innowacyjne rozwiązania oraz produkty niszowe. Spółka ma także swoje dwie marki własne- 4World i Whitenergy, które z powodzeniem goszczą w polskich domach, dając właścicielom biznesów niejeden powód do dumy. (...)

Czytaj dalej

Newsletter