Silk'n

   Silk’n jest światowym liderem w produkcji profesjonalnych urządzeń kosmetycznych do użytku domowego. „Tworzymy nasze produkty, aby życie stało się łatwiejsze i wygodniejsze. Nasza filozofia: udostępnić prywatnym klientom technologię wykorzystywaną w profesjonalnych klinikach piękna.”     

   Silk'n posiada akcesoria dla wielu różnych kategorii: usuwanie zbędnego owłosienia, pielęgnacja twarzy, ciała oraz stóp. Firma zasłynęła jednak, poprzez wykorzystanie innowacyjnej technologii HPL™, której zastosowaniem jest eliminowanie włosków w warunkach domowych przy użyciu światła pulsacyjnego.

   Silk’n stworzył pierwsze urządzenie dla klienta indywidualnego przeznaczone do długotrwałego usuwania owłosienia ponad dekadę temu. Od tego czasu sprzedano już ponad milion produktów na całym świecie! Zespół ekspertów w dziedzinie kosmetyki co dzień rozwija nowe pomysły, wykorzystując łączenie sprawdzonych rozwiązań naukowych z oszałamiającymi rezultatami, dzięki czemu marka Silk’n nieustannie poszerza swoją ofertę o nowe kategorie, wprowadzając na rynek rewolucyjne produkty.

 

 

See more on:

https://www.silkn.com/

Konferencje naukowo-szkoleniowe marki SpillAway

W ciągu ostatniego roku firma Enan wraz z marką SpillAway uczestniczyła w licznych konferencjach naukowo-szkoleniowych mających na celu przedstawienie obecnym i przyszłym Partnerom biznesowym oferty wraz z najważniejszymi zaletami marki. Linię produktów SpillAway przedstawiała Magdalena Szumska – Project Manager BIO CHEMIA w firmie Enan. Przekonywała, że zastosowanie tych preparatów, neutralizuje zanieczyszczenia węglowodorowe w miejscu ich powstania, gdyż frakcje ropopochodne ulegają biodegradacji. Dzięki temu zapobiega się przemieszczaniu skażeń i przyczynia się do aktywnej ochrony środowiska. W prezentacji podkreślano wielokrotnie bezpieczeństwo, wydajność oraz skuteczność linii SpillAway, nie zapominając o podstawowym aspekcie ekologii. (...)

Czytaj dalej

Norbert Nowakowski ponownie prezesem firmy Enan S.A

Firma Enan istnieje na rynku akcesoriów IT oraz tzw. sprzętów drobnych od ponad 30 lat. Za jej pośrednictwem dostarczane są do segmentu b2b, innowacyjne rozwiązania oraz produkty niszowe. Spółka ma także swoje dwie marki własne- 4World i Whitenergy, które z powodzeniem goszczą w polskich domach, dając właścicielom biznesów niejeden powód do dumy. (...)

Czytaj dalej

Newsletter